Buduaari turu saak

september 21, 2013

Heihei!
Täna toimus Kaubamaja teisel ja kolmandal korrusel Buduaari Live turg. Kohal olid mitmed Buduaari müüjad, erinevad firmad ning ka need, kes tahtsid lihtsalt vanadest riietest lahti saada. Samuti olin mina õega kohal koos ehetega ja mõningate riietega. Tungelmist oli korralikult, vahekäigud lausa nii tuugalt stangesid täis topitud, et ei mahtunud liikumagi. Rahvast oli küll üsna normaalselt, kuid siiski pidid mõned müüjad mornide nägudega ja hunniku kaubaga sama targalt tagasi minema, kui tulid, eelmise aastaga ei anna isegi mitte võrrelda...
Sain ka mina sealt endale mõned asjad kokku rabatud ja vägagi soodsate hindade eest :)


Mustad teksapüksid on just need, mis saavad mul kohe aasta vanuseks ja millel värv on veidi kannatanud ja tuhmunud. Buduaari turult leidsin enda vanadele ning mind tublisti pea igapäevaselt teeninud teksadele hea asenduse, kõigest 15 euroga!  Mul vedas veel eriti, sest minu suurus oli viimane paar. 
Viimasel ajal olen hakanud kandma väiekseid kõrvarõngaid, sest käes on kool ja ei taha igapäevaselt oma kõrvaauke koormata. Ostsin kuldsed veidi hõbedase varjundiga neete meenutavad kõrvarõngad vaid ühe euroga. Teise paari sain endale komplektist, mille mu õde endale ostis, komplektis oli 3 paari kõrvarõngaid ning hinnaks 2 eurot. 
Käis keegi veel sel üritusel?

Homseni!
Eliise

You Might Also Like

1 comments