Tootearvustus: Adeni naiselikud kosmeetikatooted

november 28, 2013

Te ei kujuta ette mu rõõmu, kui puutusin kokku toreda Annamariaga Adenist, kes mulle niivõrd armsa pakikese kokku pani. Aden on firma, kus on tõsiselt sõbralikud inimesed, kes nagu näha väga oma klientidest hoolivad. Plusspunktid juba Adenile ette ära nii meeldiva koostöö ja nii meeldivate inimeste tõttu!
Nüüd siis aga sisu juurde, mis teid kindlasti sama palju huvitab kui mind, enne selle avamist.
Armas nimeline pakike, kinnitatud Adeni naiseliku kleepsukesega.

Nüüd siis aga piilume sisse, mida huvitavat Adeni tüdrukud mulle saatsid...
Väga suur tänu personaalse kirjakese eest, mis mind väga rõõmustas ja millest sain palju abi toodete testimiseks!

Aden BB kreem No.1
Mis tootega on tegu?
Aden BB kreem ühtlustub imeliselt ja loomulikult sinu naha tooniga ega jäta “maski”. Samas reageerides ihu soojusega peidab naha defektid, pigmendilaigud ning punetuse.
Perfektne no-makeup-look! Lisaks on aden BB kreem SPF kaitsega, võitleb keskkonnast tingitud kahjulike tegurite mõjuga. Vananemisvastase toimega, silub kortse ja teeb need vähem märgatavaks. Normaalse naha puhul ei vaja alla niisutavat kreemi.

Kõik mis eelpool mainitud on täiesti tõsi. Tegemist on tootega, mis jätab väga naturaalse jume ja ei teki paksu "krohvikihti" peale. Minu nahale sobib see ülihästi, sest jumestuskreemi mu nahk igapäevaselt kahjuks ei talu. Ilmselt on FIT-il liiga paks koostis mu naha jaoks.
See toode on aga väga niisutav ja mugava pealekandmisega. Toode kuivab normaalse kiirusega just täpselt nii, et kui kuskilt vaja laiali hajutada paari minuti pärast saab seda endiselt suurema vaevata teha.
BB-kreemi suhtes olin ma algul üsnagi skeptiline, sest käeseljale kandes tundus see liiga vedel ja hele. Kui seda aga nahale laiali hõõruda ühtlustub BB-kreem väga hästi nahatooniga ja toon nr 1 mis mulel saadeti on hetkel ideaalne. 


Soovitan soojalt seda proovida, sest toode ei tekita ka ülitundlikust neil, kellel seda peaks esinema. 
Mina kasutan seda rõõmsalt igapäevaselt edasi ja ostan ka uuesti, kui minu BB-kreemivarud otsa peaksid saama :)

Toodet saab osta http://www.aden.ee/ hinnaga 5,90 eur (BB-kreem on saadaval neljas erinevas toonis).
Hindeks 5/5

Aden huule- ja põsetint No.2

Kodulehel polnud kahjuks huule- ja põsetindi kohta väga palju informatsiooni, seega proovin ise natuke põhjalikuma ülevaate anda.
Huule- ja põsetint on kaks head asja ühes. Kui otsa saab põsepuna või ei taha sellele oma meigikotis ruumi kulutada, saad selle tootega teha kauniks oma huuled ja samuti panna õhetama põsesarnad. Ka minu kirjas oli pikemalt tootest kirjutatud, kuidas kasutada ja kuidas eemaldada. Kuna tegemist on tindiga on sellel väga hea püsivus ja maha ta kergesti tulla ei taha.
Tegelikult on mul natuke hirm selle toote ees, seega hetkel oma põskedele pole seda veel julgenud panna. Kuna talvel on mu nahk väga hele oleks kontrast natuke liiga suur. Küll aga on see väga kaunis huultel. Mõnus vaarikapunane läige. Kui toodet kanda peale tundub nagu oleks eraldi huulepulk ja huuleläige, kuid tegelikult on tulemus saavutatud vaid ühe ainsa tootega.
Kui seda aga kanda põskedele (mina panin käeseljale) siis tuleb see võimalikult ruttu laiali ajada, et toode laiali hajuks. Muidu jääb lihtsalt kuskile tumedam täpike.
Toode jäi kaunim nii, kui kandsin sellele veel BB-kreemi peale.
Kahjuks on toodet VÄGA raske nahalt maha saada, proovisin meigieemalduslappidega, õli sisaldava silmameigieemaldajaga ja veel ka kehakoorijaga. kergelt jäi see ikkagi peale, seega on tegu tootega, mis käib raudselt läbi vihma ja lume.

Huultel on toode väga kaunis, kuid nahal siiski liiga tume, ja vajab palju lisatööd. Põskedele sobiks ehk paremini toon number 1.

Toodet saab osta http://www.aden.ee/ hinnaga 4,90 eur (huule- ja põsetint on saadaval kolmes erinevas toonis).
Hindeks 3/5


Aden intelligent ripsmetušš
Mis tootega on tegu?
Universaalne ripsmetušš muudab sinu ripsmed maksimaalselt pikaks, tihedaks ja kaunilt kaarduvaks.

Ripsmetuššil on väike ja peenike hari, millest järeldasin, et erilist "vauu-efekti" sealt ei tule. 
Välimus võib väga petlik olla, sest tegelikkuses on see väga hea tušs, mille koheselt kasutusse võtsin, sest see teeb ripsmed ülipikaks. Kaarduvusest ei oska ma midagi öelda, sest mul on saanud harjumuseks koolutada alati ripsmeid enne värvimist. Tušš eraldab ripsmed üksteisest, mis annab neile juurde tihedust, nii nagu lubatud. Samuti püsib see väga hästi peal ja ei hakka pudenema õhtu saabudes. 
Ripsmetušši on lihtne eemaldada ja väga suurt vaeva nägema ei pea. 
Enne
Pärast

Soovitan ripsmetušši kõigile, sest see on hea hinnaga, hea kvaliteediga ja sobilik ka läätsekandjatele :)

Toodet saab osta http://www.aden.ee/ hinnaga 5,90 eur.
Hindeks 5/5

Aden kulmupliiats Brown
Mis tootega on tegu?
Peene otsaga kulmupliiats sobib ideaalselt täpseks kulmude modelleerimiseks. Esmalt rõhutada peene joonega kulmukaart, seejärel hajutada naturaalse lõpptulemuse saavutamiseks aplikaatoriga. Kulmupliiatsiga võib anda välimusele täiesti teise väljanägemise.

Ma mainin kohe esimesena ära selle, et ma poel tihe kulmupliiatsite kasutaja, kuid elu jooksul on mul olnud neid kokku kolm. Neist kolmest on Adeni oma kõige parem, sest see on väga ilus helepruun.
Teine hea omadus on tootel see, et see on parajalt tugev ja usun et kannatab ka teritamist. Mannhattani oma pidin kohe pärast esimest teritamist minema viskama, sest see oli niivõrd pehme ja jäi kulmukarvade vahele tükki. Selle tootega aga seda hirmu pole.
Mulle väga meeldib kulmukari, mis toote otsas on. Sellega saab enne kulmude värvimist kulmud "õigesse kohta" kammida. Kuna mul on loomulikult väga tumedad kulmud, kasutan kulmupliiatsit ainult kitkumise vigade paranduseks. Seega on harjake mulle väga suureks abiks, nii näen täpselt, kust natuke rohkem maha olen võtnud.

Lisan sama pildi mis ripsmetuššigagi, seega mul on ühel pildil kulmupliiats ja ripsmetušš.
Mida arvate, kas võiksingi kulme värvida ka edaspidi?
Kindlasti on see toode väga hea kulmuvärvijatele, kes soovivad täpselt vahepealset pruunikat tooni, soovitan soojalt :)

Toodet saab osta http://www.aden.ee/, hinnaks kõigest 2,70 eur! 
Hindeks 5/5

Aden põsepuna Terracotta Baked toon Nr 1
Mis tootega on tegu?
Põsepuna, mille tekstuur lubab lihtsalt sulanduda nahaga ning annab põskedele sooja ja tervisest pakatava jume. Võib kasutada ka päikesepuudrina.


Sellest tootest sai peale esimest kasutuskorda minu suur lemmik meigikotis. See jätab kauni roosa ja õrna õhetuse. Väga armas, tütarlapselik toon ja selline kerge, just sobilik talveks. 
Toode sobib väga hästi ka BB-kreemiga :)
Põsepuna hea eelis on see, et see ei läigi ebameeldivalt vastu, vaid jätab õrna ja pehme sära, mille tõttu näevad põsed väga loomulikult roosakad välja.
Õhtuni see küll peal ei püsi, kui sellegipoolest on see väga suurepärane toode!

Toodet saab osta http://www.aden.ee hinnaga 5,90 eur (põsepuna on saadaval kolmes erinevas toonis).
Hindeks 5/5

Aden Liquid huulepulk toon nr 19
Mis tootega on tegu?
Liquid Lipstick annab huultele briljantse sära ja kaitse. Juba vaid üks pintslitõmme pakub optimaalse niisutatuse, lopsakuse ja kauakestva tulemuse. Luksuslikud ja säravad huuled ei kleepu. 

See on üks parimaid huulepulkasid mida olen proovinud. Esmalt arvasin, et tegemist on millegi huuleläike laadsega, mis jääb huultel särama ja kleepuma. Jumal tänatud, et see midagi sellist pole, sest kleepuvad huuleläiked on need, mis on mulle täielikult vastumeelt. 
Huulepulk jätab minu arvates pigem mati tooni kui läikiva, aga minule meeldibki matt rohkem.
Ka Buduaari turul käisin Adeni letti uudistamas ja neid tooteid katsetamas ja Adeni jutukad tüdrukud naljatasid, et tegu on suudluskindla ja söögikindla tootega, mis on ja jääb ja ära ei tule. Tõsi, see püsib väga hästi huultel ja ega kergelt maha ei tule, sama püsivus mis huuletindil. 
Ma olen õnnelik, et minuni sattus nii kaunis toon, see meenutab mulle sellist korallpunast tooni, mis on kindlasti parem kui täiesti potipunane sest mulle tundub, et punane huulepulk on see, mida ma veel välja kanda ei suuda. Selle toote puhul hakkasin ma juba isegi mõtlema et, ohhoo, võiks ju jõuludel oma musi punaseks teha :)
Ajaa, unustasin mainida, et kuna huulepulgalt on sama ots mis huuleläigetel, on väga mõnus joonistada ära kontuurid ja ja toode katab kogu huulepinna.

See toode on ka minu lemmik tervest pakikesest, soovitan soovitan soovitan!!!! :)

Toodet saab osta http://www.aden.ee/ hinnaga 5.90 eur (huulepulk on saadaval kahekümne kahes erinevas toonis!)
Hindeks: 5/5



Loodan, et teil oli mõnus lugeda ja osalege ka kingiloosis! :)
Eliise

You Might Also Like

6 comments

  1. See huulepulga toon on üliilus lihtsalt :)
    Nüüd jääb mul raudselt kripeldama sees, aga mul on juba nii mitmeid erinevaid huulepulki, et ma ei tea, kes need ära kasutab kõik :D

    VastaKustuta
  2. Täpselt samaaa värk mul ka, huulepulki nii palju (enamike ei kasuta muidugi), aga nüüd tahaks sellest sarjast kõik tooted endale koju krahmata ja huuli võõpama hakata :D

    VastaKustuta
  3. Tere! Lihtsalt mainin ära, et see, et hari on lühike ja peenike küll ei tähenda, et see midagi erilist ei tee, seda ei saa kohe kindlasti niimoodi hinnata :)

    VastaKustuta
  4. Koledad hambad :)

    VastaKustuta