Tootearvustus: hellita juukseid koos Richiga!

detsember 09, 2013

Päkapikud käisid jälle minu blogis ning salon24.eu'lt saatis väga abivalmis Ann mulle karbikese lausa kolme Richi tootega.

Minu esimene ootus oli šampoon ja palsam aga karbist vaatas mulle hoopis vastu 3 pisikest kuldset pudelikest, mis tegid mulle kordades rohkem rõõmu kui oodatu.
Etteruttavalt võin öelda, et Richi sari on igati oma nime ja hinda väärt! :)
Minu kolm kullatükki, kes on mulle väga sügavale südamesse ja ka juustesse pugenud! :)
(Haha, üritasin väga "häid" jõuluteemalisi pilte teha, aga minu fotograafiaoskused on siiski alla arvestuse, vabandan, aga ma vähemalt üritasin! :D)

Nüüd hakkan aga suurima rõõmuga neid tooteid tutvustama.

1)RICH Pure Luxury Protect & Shine Spray
Mis tootega on tegu?
Läiget andev kuumakaitsesprei on suurepärane kuumakaitsevahend, annab sära ja kaitseb juuksestruktuuri termiliste seadmete kahjulike mõjude eest. Suleb juukse sarvkesta, aitab vältida niiskuskadu. Hoiab ära värvi tuhmumist.

Esmalt pakki avades arvasin, et tegu on hoopis juukselakiga, aga hiljem tootega tutvudes sain siiski aru, milleks see tegelikult mõeldud on. Käsi südamel võin öelda, et tegemist on parima kuumakaitsespreiga, mida olen proovinud (elu jooksul on neid ikka päris päris mitmeid proovitud). See jätab juuksed mõnusalt siidiseks ja jätab peale "kihi", mille järgi eelda, et on tõesti vägagi kaitsev. Samuti on tootel väga meeldiv virsikut meenutav lõhn, mis jääb üsna pikaks ajaks juustele püsima.
Kõige boonsueks on muidugi see läige, mille toode jätab. Läike saamiseks pihustasin seda ka pärast sirgendamist, sest sirgendamise vältel läheb mingi osa särast kaduma. Muidugi teeb toode ka juuksed väga-väga siidiseks.
Kuna mul pole varem sellisel kujul spreid olnud, on seda minult veidi ebamugav kasutada, kuid harjumise asi. Võrreldes esimese kasutuskorraga on see juba paranenud ja oskan ka paremini doseerida. 

Nüüd ka väike fotosüüdistus, et näeksite, kuidas see juustel toimib ja välja näeb. Kahjus seda juuste pehmust ma pildile panna ei suuda, seda peab ise tundma!! :)
Toodet saab tellida http://www.salon24.eu hinnaga 12,90 (Kui jagad seda toodet Facebookis salon24.eu lk kaudu, saad automaatselt 10% soodustust!)
Hindeks 5/5

2)RICH Pure Luxury Argan Oil
Mis tootega on tegu?
Haruldast argaaniaõli sisaldav juuksestruktuuri taastav eliksiir. Taastab juuste elastsuse, niiskustasakaalu ja elujõu. Annab sära ja vähendab värvi tuhmumist. Aeglustab juuste vananemisprotsessi.

Esmalt mainin ära toote ühe halva külje, sellega on väga lihtne üle doseerida ja minul on seda juba juhtunud, aga harjutamine teeb meistriks! Toode on väga niisutav ja toitev, seega ärge pingutage üle :)
Nüüd aga kõige hea juurde.
Toode niisutab tõesti juukseid väga hästi ja parandab nende väljanägemist (st. katkised juukseotsad "sulanduvad" kokku).Toote lõhn meenutab mulle üsnagi neutraalset Johnsonsi beebiõli, mida suvel päevitamisel endale peale määrin, seega tuleb mõnus suvetunne minul sellega peale :) 
Juustele lisandub tootega palju elujõudu just läike näol, mis on vägagi loomulik, mitte "ülepigutatud" õline läige.
Eliksiir teeb kiharad ka väga pehmeks ja kergesti kammitavaks. 
Eks vaadake ise, mina olen tulemusega rohkem kui rahul :)
Toodet saab tellida http://www.salon24.eu hinnaga 12,90 (Kui jagad seda toodet Facebookis salon24.eu lk kaudu, saad automaatselt 10% soodustust!)
Hindeks 5/5

3)RICH Pure Luxury Argan De-Frizz & Shine Mist
Mis tootega on tegu?
Argaaniaõliga rikastatud kerge juuksesprei siledate ja säravate juuste saavutamiseks. Imendub koheselt juukse sarvkesta. Niisutab juukseid, vähendab kahu ning muudab juuksed nõtkeks, pehmeks ja säravaks. UV- ja kuumusekaitsega. Parabeenivaba.

See toode on oma toimelt tegelikutl sama eelmisega. Niisutab, annab sära, muudab juuksed siidpehmeks ja annab neile korralikult "tervet" välimust. 
Võrreldes eelmisega, on seda jällegi mõnusam kasutada neil, kes armastavad igasuguseid pumpasid ja ei ole juukseõlidega just kõige paremini sina peal. 
Ka pildi järgi on tulemus sarnane eelmisega, kuid siiski sära poolest jääb see toode pisut juukseõlile peale.


Toodet saab tellida http://www.salon24.eu hinnaga 12,90 (Kui jagad seda toodet Facebookis salon24.eu lk kaudu, saad automaatselt 10% soodustust!)
Hindeks 5/5

Nagu näha on kõikide toodete hinded väga kõrged, kuid seda ka põhjusega, sest need on oma hinda väärt ja teevad väga head tööd juustega. Arvan, et siiski võiksid valida kahe viimase toote vahel, sest toime on neil põhimõtteliselt sama :)
Pean tunnistama ka seda, et enne nende toodete kasutamist suhtusin Richi, kui firmasse, mis on veidike ülehinnatud, kuid pean oma sõna, mõtted ja arvamused tagasi võtma, sest need tooted tõestasid Richi tugevaid külgi, mille tõttu neil nii suur populaarsus on.

Suur tänu veelkord salon24.eu'le, et nad nii toreda paki minuni toimetasid, sest minu juuksed vajasid väga sellist turgutust! :)
Kaunist talveaega,
Eliise

You Might Also Like

4 comments

  1. Ise olen sama sarja toodetest kasutanud šampooni,palsamit ja õli. Jäin väga rahule

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Proovin ka kindlasti kunagi šampooni ja palsami ära :)

      Kustuta
  2. Minagi olen Richi fänn ning kõik tooted on üldiselt kodus olemas, kuigi hetkel proovin Placent Activˇi kas ja kuidas toimivad. :)

    http://kristelkybarsepp.blogspot.com/2015/09/pakike-aravon-oult-placent-activ.html

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rich on tõesti imehea, kudi minul on Placent Activiga vaid negatiivsed kogemused :(

      Kustuta