Tootearvustus: Suurepärased tooted Allorganic.ee-lt

veebruar 13, 2014

Pole siia juba pikalt midagi asjalikku kirjutanud ja ausaltöeldes ma igatsesin juba nii kohutavalt blogimist, et kirjutan täna ühe pika postituse valmis.
Mul on täna suur rõõm tutvustada taas uusi tooteid, mis minu jaoks olid täiesti tundmatud aga panid armuma esimesest silmapilgust (loe: kasutuskorrast).
www.allorganic.ee  saatis mulle testimiseks Novoexperti tootesarja meigieemalduspiima ja näokoorija ning näoseerumi. Samuti sain ka juuskemaski firmalt Organic Surge.
Kohe saate lugeda, millised neist on lausa minu lemmikuteks saanud.


1) Õrn Meigieemalduspiim Novexpert 150ml

Õrn meigieemalduspiim eemaldab efektiivselt meigi ,puhastab naha sügavuti.
Sisaldab aloe verat,granaatõuna ekstraki,kummelit,hibiskust,vitamiin E-d ja kookosõli.
Kasutatakse nagu näopesugeeli,masseritakse näole ja pestakse leige veega maha,peale pihustada Novexperdi Tsitruse Spray toonikut.
Ei kuivata nahka,eemldab ka silmameigi ilma ärritamata.
Sobib ka noortele kellel on ebapuhas nahk või akne.
Nagu nimigi ütleb on see äärmiselt õrn ja teeb nahale kohe pika pai, eemaldades meigi ja mustuse. Ma tegelikult natuke pelgasin selle toote kasutamist, sest eelnevalt on minu läbisaamine meigieemalduspiimadega olnud pigem halvapoolsem. Kui teisi meigieemalduspiimasid ripsmetušši eemaldamisel olen proovinud, siis on see lihtsalt öeldes katastroofiga lõppenud, sest mu silmad ei talu üldse midagi paksu ega piimjat. Üritasin väga õrnalt ka selle tootega ripsmetušši maha võtta ja oh imet! Enam mu silmad "põlema" ei hakanudki. Ei tekkinud ärritust ja tušš tuli väga kergelt maga ja silmad jäid mõnusasti ka veel niisutatuks. See on kindlasti üks suurimaid põhjuseid, miks ma seda väga soojalt soovitan, eriti veel läätsekandijatele. 
Toote kolmandaks pluusiks võib lugeda seda, et peale kasutamist nägu kreemi ei vaja, sest meigieemalduspiim on väga niisutav ja muudab naha pehmeks ja elastseks.
Toote lõhn on tegelikult vägagi neutraalne, aga minule see eriti ei meeldi. Ma isegi ei tea miks, aga miski mind häirib ja on harjumatu. 
Olen kindel, et lõhnaga harjun peatselt ja ma soovitan seda toodet väga-väga soojalt kõigile, kes pole meigieemalduspiimadega "sina" pea olnud. See toode on lihtsalt võrratuu!!! :)

Toodet saab tellida http://www.allorganic.ee/ hinnaga 16.00 eur. 
Hindeks 9/10

2) Botanical Näokoorija Novexpert 50ml
2010 Parim Koorija Euroopa Iluauhindade kategoorias.
Koorija on geelja koostisega,sobib kõikidele nahatüüpidele ,ka väga tundlikule.Guaraana aitab eemaldada surnud naharakud,laava pulber poleerib õrnale,riisi pulber puhastab .Greibi ekstrakt parandab naha jumet annab sära on tugev antioksüdant.
Taimne glütseriin pehmendab nahka ei kuivata.
Kasutada soovitame 1x nädalas kuivem nahk,1-3 x nädalas rasune ja seganahk.
Eriti hea tulemuse annab koos Novexperdi granaatõuna pehmendava maskiga.
Kahe käega poolt, et see on suurepärane toode ja väärib igati Euroopa Iluauhindade tunnustust. Ma olen kasutanud elu jooksul päris mitmeid näokoorijaid ja kõigil on üks viga - liiga suured tükid mis kriibivad nahka ja ajavad selle punaseks. Botanical näokoorija koostises on aga väga peenikesed koorivad terakesed, mis teevad koorimise vägagi mõnusaks toiminguks. 
See on oma koostiselt üsna kirju ja näha on mitmeid erinevaid värvilisi täpikesi, usun et need on laava ja riisi pulber, nii nagu märgitud ka toote kirjelduses. 
Mask ei jää kleepuma naha külge ja tuleb üsnagi lihtsalt ja suurema vaevata maha. Lisaks ei pea seda ka pikalt peal hoidma vaid piisab lihtsalt näole masseerimisest ja maha pesemisest.
Selle toote lõhn on sarnane meigieemalduspiimaga, seega üsnagi neutraalne, aga miski vajab mul veel harjumist. 
Tõeline vastand minu praegustele koorijakogemustele ja ainult positiivses võtmes. Soovitan seda toodet samuti proovida. Hind on küll krõbe, aga toodet ei kulu palju ja seega jätkub seda ka pikemaks ajaks. 

Toodet saab tellida http://www.allorganic.ee/ hinnaga 15.00 eur
Hindeks 10/10

3) Novexpert Anti-Age C-vitamiin seerum 30ml
Efektiivne seerum naturaalse C-vitamiini ja papaia ensüümidega. Sobib eriti hästi vananevale, pigmendilaikudega, tuhmile nahale. Kasutada hommikuti näokreemi alla. Soovituslikult alates 28. eluaastast.
Kuna toote kirjelduses on märgitud, et see sobib kasutamiseks alates 28. elusaastast, siis nii see tõesti on. Minu näonahk on aga üle kümne aasta noorem, kui see nahk ,millele toode soovitatud on, seega on seda ka natukene keerulisem arvustada.
See on kindel, et see aitab kortsude vastu võidelda, sest nii kui toodet peale määrisin hakkas nahk nagu "kiskuma" või ma isegi ei oska seda tunnet kirjeldada. Pinguldav tunne? Umbes midagi taolist kui võtta üks osa nahast ja venitada seda kahe käe vahel. Ei ma ei mõtle selle all midagi valusat ega ebameeldivat, lihtsalt selline hmm.. toimiv tunne (oeh kui maha kirjeldus, ma tean). Toimiv tundub ta igal juhul võrreldes teiste kortsudevastaste toodetega, mida vahel naha niisutamiseks olen proovinud. 
Mis mulle toote juures meeldis oli see, et selle oranžikas toon teeb ka näonahka pruunimaks, mida pole küll toote kirjelduses märgitud, aga minul see tõepoolest nii oli. Samuti ka jumestuskreemi alla ideaale kaaslane, sest see ei jäta nahka õliseks ja üleniisutatuks. 
Lõhn on sellel tootel aga palju parem kui eelmistel. seda on raske kirjeldada, aga see oleks nagu segu mandlist, kaneelist ja meest? Natukene viskaks ka karamelli hõngu. 5+!
Soovitaksin seda toodet eelkõige vananevale nahale just nii nagu ka toote kirjelduses märgitud on. 

Toodet saab tellida http://www.allorganic.ee/ hinnaga 36.00 eur.
Hindeks 7/10

4) Organic Surge 2-minuti juuksemask 150 ml
Elututele, tuhmidele, kuivadele, kahustele juustele. Kreemjas juuksemask annab vaid 2 minutiga juustele hoolduse, mida need vajavad.
See on minu südame võitnud! Kirjeldamiseks pole lihtsalt sõnu. Mu juuksed pole juba pikka aega niiiiiiii siidpehmed olnud. Kohe üldse ei saa käsi küljest ära ja ainult silun ning nuusutan neid. 
Nuusutan just selle tõttu et tootel on väga mõnus kookose lõhn. Ma üldiselt kookose lõhna eriti ei talu, sest see kipub olema liiga magus, aga selles tootes on see täiesti normaalne ja mitte väga vänge just vastupidi - meeldiv. 
Oh ja mis kõige parem! 2-minuti mask. Oma kiire-kiire elutempo juures ei ole mul tavaliselt pikkadeks 10-20 minutlisteks maskideks aega ja mida kiiremini maskitatud saab, seda parem. See mask nõuab vaid paari minutit ja juba see toimib. Ma kujutan ette, et isegi seekord ei hoidnud ma seda lõpuni peas, kuid ometigi toimis see väga hästi. 
Mask on mõnusalt kreemjas ja seda on kerge juustesse sõrmitseda ning samuti ka kerge välja pesta.
Eriti tore on see, et ma olen pikka aega mõelnud kookosrasva osta, et juustele ise maski teha, aga nüüd ma ei vaja seda kindlasti, sest see toode on lihtsalt I M E L I N E ja hea asendus kookosrasvale, mis on tegelikult sama hinnaga kui see mask, aga maski on topeltkogus.
Lisan ka pildid võrdluseks ja nagu näha on juuksed ka peale maski kasutamist väga kohevad ja samuti uskuge või mitte näevad tervemad välja. 
Enne:
Pärast:


Ausaltöeldes on see minu kõige lemmikum juuksemask (jah see ületab isegi Tahe juuksemaski, mis oli minu endine lemmik). 
Ei oskagi selle toote iseloomustamiseks enam midagi rohkemat öelda, seda peab ise järgi proovima ja siis saate aru, millest ma räägin. 

Toodet saab tellida http://www.allorganic.ee/ hinnaga 8.00 eur.
Hindeks 10/10


Suur tänu Allorganicule kes minuni niivõrd head tooted tõi. Loodan, et ka teil oli tore neid koos minuga avastada :)
Eliise

You Might Also Like

2 comments

  1. Mnjah. Olen Novexperdi meigieemalduspiima kasutanud ning minul see paraku küll meigi eemaldamise mõttes eriti hästi ei toiminud. Ripsmetušši (mõtlen mitte-veekindlat) see küll mul eriti lihtsalt ei eemaldanud. Kõige pädevam sõna selle piima kirjeldamiseks ongi "õrn". Minu jaoks oli see pigem lihtsalt puhastuspiim, mitte niivõrd meigieemalduspiim. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hmm, minul võttis küll väga kergelt Adeni ripsmetušši maha, vaid mõne tõmbega. Samuti jäi ka nägu väga puhas peale BB-kreemi eemaldamist.
      Õrn on ta tõesti ja mulle see väga meeldib :)

      Kustuta