Tootearvustus: Meigišvamm, lainer ja küünelakk Beauty Pro'lt

aprill 07, 2014

Teate, kui ma ühel päikeselisel laupäeval Beuty Pro tagasihoidlikust poekesest läbi astusin imestasin ma vaid endaette, et miks ma sinna varem sattunud polnud. Tõeline naisteparadiis - lai kaubavalik ja väga soodsad hinnad. kauplusest leiab juuksehooldustooteid, meigitooteid, erinevaid mainiküüritarvikuid jpm. Teinekord, kui mul midagi vaja on tean kohe, kust absoluutselt kõike saada on. Beauty Pro Tartu esindus asub Aleksandri 8, tuntud kui Passaaž. Soovitan tutvuda ka nende laia kaubavalikuga internetis: http://beautypro.ee/
Nüüd aga räägiksin kolmest tootest, mis minu kevadisest kingikotist välja vupsasid.

1) China Glaze küünelakk - toon Diva Bride?
Jaa, teate kuna see on minu esimene kogemus China Glaze küünelakiga, siis ei suutnud ma potsiku järgi selgeks teha, mis võiks selle tooni nimi olla, seega proovisin midagi ligikaudset leida. kui keegi on natukene tegijam juba, siis võib mul ka aidata otsida, kus selle tooni nimi kirjas peaks olema. Pildi järgi tundus nagu oleks see Diva Bride. 
Kuna ma olen nii palju head China Glaze toodete kohta kuulnud, siis olid ka minu ootused antud laki suhtes väga suured.
Kuna ma eriti lakihaisusid ei talu, siis lootsin, et antud tootel seda pole, aga kahjuks on sellel väga tugev küünelaki (vabandan väga) hais. Toon on täpselt õige, just see mida mul hädasti tarvis oli, midagi tagasihoidlikut, kuid siiski katvat. Antud toon sobib selleks ideaalselt. Mulle meeldib see, et küünelaki sees on lisaks kasulikud ja tugevadavad toimeained ja tõesti - kui see lakk on küüntel ja ka maha võetud, siis tunduvad küüned palju tugevamad kui enne.
Lakk kuivab kauem kui teised ja perfektse tulemuse saavutamiseks oleks tarvis peale kanda 2 kihti + pealislakk. Ilma pealislakita tuleb see päris kergesti nurkadest maha. pealislakiga püsib tulemus kaunina 2-3 päeva.
Üldiselt jääb see ikka minu igapäevaseks küünelakiks seni kuni see otsa saab, sest sellel on väga kaunis toon ja päris hea püsivus, samuti on suureks plussiks ka tugevdav toime :)

Toodet saab soetada http://beautypro.ee/ või Beauty Pro kauplustest hinnaga 7.50 eur. 
Hindeks 7/10

2) Bys lainer - toon Electric Blue
Bys tooted on need, mida ma päris tihti hetkeemotsioonis endaga kaasa haaran, kui on kiiresti ja ajutiselt uut meigitoodet tarvis. Bys'i huulepulki on mul kogunenud umbes 2, lisaks kulmupliiatseid ja lainereid. Kõik teevad oma tööd rahuldavalt ja oma hinnaklassile tegelikult väga hästi. Bys toodete hinnad küündivadki vist maksimaalselt 4-5 euroni?
Minule saadeti proovimiseks väga vinge elektrisinine silmalainer. Kusjuures selliseid geellainereid Bys'ilt polnudki ma veel proovinud.
Värv on otseloomulikult ei midagi muud kui väga lahe ja efektne!! Lisab vürtsi meigile ja kogu outfitile. Siiani pole seda julgenud aga kasutada, aga küll tuleb see õige aeg kätte.
Lainer on minu arvates natukene paks, mis on samas hea ning samas ka mitte. Hea selle tõttu, et piisab vaid ühest pintslitõmbest, et tooni ilusti näha oleks ja tulemus ühtlane oleks. Samuti püsib see peal väga-väga kaua ja ilma meigieemaldajata see väga kergelt ei eemaldugi. Halb aga selle tõttu, et raske on tõmmata peenikest joont, kui laineri koostis on nii paks ja samuti on ka otsik päris lai. Võib-olla on lihtsalt asi minus, ma olen harjunud tõmbama peenikesi jooni ja ehk on minu väike nurin sellest tingitud.

Toodet saab tellida http://beautypro.ee/ või osta Beauty Pro kauplustest hinnaga 1.90 eur. 
Hindeks: 8/10

3) Suavipiel meigišvamm
Mul pole varem olnud erilist kokkupuudet meigišvammide, käsnade ega muu taolisega. Mul pole varem pähe tulnudki üldse, et mul võiks midagi taolist vaja olla, endal ju kaks abimeest küljes, koos 10 allüksusega, milleks siis veel midagi juurde osta? Nüüd aga peale seda abimeest proovides veendusin selles, et tulemus jääb väga erinev, kui kasutada švammi või lihtsalt käsi.
Suavipieli toodetest olen proovinud tselluloosist meigieemalduskäsnasid, mis olid suurepärased ja mida mul juba teine komplekt läheb. See toode on aga samuti pehme ja nahasõbralik, väga armas roosa TAAS.
Kuna sellel on koonuseline otsik, on sellega väga mõnus kanda jumestuskreemi silmaümbrusesse, ninapiirkonda ja piirkondadesse, kuhu on raske ligi pääseda.
Mul vajab selle toote kasutamine natukene harjumist, sest meigikogustega on raske arvestada, sest 1/3 võtab švamm enda sisse ja "tänu" sellele võib tulemus veidikene laiguline jääda (vähemalt minul jäi). Mis mulle aga meeldib, on see, et ei jää paksu "krohvikihti" ning samuti ei saa juuksepiir jumestuskreemiga kokku.
Ma rõhutan veelkord, ma pean sellega veel veidikene rohkem harjuma, aga meigi pealekandmise teeb see tõesti mugavamaks ja ka puhtamaks, sest nüüd ei pea ma enam oma käsi puudriseks määrima.
Ilma švammita: 
Švammiga: 

Toodet saab osta http://beautypro.ee/ või Beauty Pro kauplustest, hinnaga 6.65 eur.
Hindeks 7/10

Tänaseks on kõik, neljapäevaks on mul valmis panud aga veel suurem hunnik erinevaid tooteid, mida teile rõõmuga tutvustan.
Eliise


You Might Also Like

4 comments

  1. Selleks, et meigišvamm liiga palju jumestuskreemi enda sisse ei imaks ja tulemus ühtlesem jääks on soovitatav see enne natuke niiskeks teha ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh soovituse eest, polnudki sellest nipist varem kuulnud, proovin järgi ;)

      Kustuta
  2. Kas Sa jätkad järgmine aasta Tamme Gümnaasiumis?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hetkel on seda veel väga vara öelda, sest saabunud on vaid üksikud tulemused, küsi palun paari nädala pärast uuesti :)

      Kustuta