Tootearvustus: British Hair - tunne end kui tõeline printsess

mai 13, 2014

Taas olen saanud imetoreda pakikese Iluexpressi toetajalt Salon24.eu'lt. Mul on väga hea meel, et seekord saabus minuni taas pakike toodetega, mis mind endasse armuma panid.
Täna räägiksin teile britilikult trendikast juuksehooldussarjast British Hair.

Minuni saadeti kinkekomplekt, milles sisaldusid Ample Volume sarja šampoon ja palsam ning
Volume Foundation Mousse ehk teisisõnu juuksevaht.

1) British Hair Ample Volume šampoon ja palsam
Rikkalik, õrnatoimeline kohevust andev šampoon ning palsam, mis sisaldavad Botani-Q Complex‘i.
Värvikaitsega, õrnalt puhastav parabeenivaba šampoon ja palsam niisutavad kuivi juukseid, toidavad ja tugevdavad katkevaid juukseid. Annavad kohevust ja läiget, palsam aitab lahti harutada pusasid ning muudab juuksed tugevamaks. Sisaldavad looduslikku lilleekstrakti. Muudavad juuksed suurepäraselt läikivaks.

Nii, millest ma nüüd alustada võiksin, ega ometi lõhnast? Jaa, toodetel on vääga suurepärame lõhn, päris neutraalne, aga minule seostub see kummikommide lõhnaga, ei teagi miks. Meenuvad kohe erinevate loomakeste kujudega kummikommid Haribolt. Lõhna poolest on toode 6+ Kui aga rääkida tootete koostisest, siis nii šampoon kui palsam on päris paksu koostisega, mis teeb aga kulutused väiksemaks. Piisab vaid väikesest kogusest ja juba vahutabki pea ning juuksed on šampooniga kaetud, sama kehtib ka palsamiga. Kui šampoon teeb juukseid natukene kuivemaks, siis palsam aga võtab kogu au endale niisutamise koha pealt. Juuksed on pestes meeletult libedad ja mõnusad. Eriti hea tulemus tuleb aga siis, kui võttta appi kamm ning kammida juukseid pesemise ajal. Mina võtsin duši alla kaasa oma hea uue sõbrakese Tangle Teazeri, kes tõhusat tööd koos British Hair Ample Volume palsamiga tegi. Teate, mis mulle palsami juures veel meeldib? Seda peab peas hoidma ainult 1-3 minutit! Olen proovinud minimaalse ehk ühe minutiga ning ka kolme minutiga, kuid tegelikult on tulemus päris sarnane, seega toode mõjub väga kiiresti.
Mis selle kõige tulemuseks siis jäi? Väga kohevad juuksed, ma ütlen väga-väga kohevad. Täpselt sellised nagu Shauma reklaamide preilidel, kes oma juustega lehvitavad ja kõndides juukseid kaasa vedrutavad. Mu juuksed said väga palju kiitusi peale pesu ja need olid ka uskumatult pehmed. Mis ma veel sooviksin lisada on see, et juuksed olid tunduvalt sirgemad kui varem, vauuu! 

Britis Hair Ample Volume komplekt on nüüdsest küll see, mis jääb pikemalt minu vannitoariiulike, sest nende toodete kohta pole mul ühtegi halba sõna. Lisaks kõigele on need ka normaalses hinnaklassis ning neid kulub äärmiselt vähe. Ning mis kõige parem parabeenivabad! :)

Nii šampoon kui ka palsam on saadaval http://www.salon24.eu soodushinnaga 7,95 eur (tavahind 14,90 eur). Saadaval ka Salon+ salongides! 
Hindeks 10/10


2) British Hair Volume Foundation Mousse
Suurepärane kohevust andev, juukse juuri tõstev vaht, mis sisaldab Botani-Q Complex’i.
Kerge vaht juuste viimistlemiseks, mis tagab soengu kestva püsivuse. Juuksed jäävad kaunilt ümberviimistletavad. Lisab läiget. Muudab juuksed vapustavalt kohevaks. Kaitseb kuumuse ja UV-kiirguse eest. Tõrjub kahu.

Kuna ma ei ole tihe juuksevahu kasutaja, siis ei oska ma ka seda väga põhjalikult arvustada. Vabandused selle eest, kuid ometigi proovisin ma toote erinevaid variante ning hakkan õige pea neist ka rääkima.
Vaht meenutab mulle natukene seebivahtu, sest see pole nii tihe kui tavalised juuksevahud, mis teeb selle vahu aga teistest paremaks. See ei jää juustesse nagu paks vatiklomp vaid hajub kenasti laiali. Näiteks on see väga hea juuksejuurte tõstmiseks, et lisada juustele rohkem kohevust (jah kui tõesti soovite veel suuremat kohevust kui šampooni ja palsami tulemusel saadud kohevus). Mis paneb mind aga toodet pea igapäevaselt kasutama on see, et kui panna juuksed krunni/patsi ja siluda juukseid pealtpoolt vahuga, siis ei jää lahti üksikuid karvakesi, mis mind ennast hullumoodi alati häirivad. Selle vahuga saab probleemile kriipsu peale tõmmata. 
Paraku on vahul ka üks ebameeldiv omadus nimelt jäävad peale kasutamist käed juuubedalt kleepuma, kohe meenuvad algklasside käsitöötunnid, kui käed olid igalt poolt liimiga koos ja näpud kleepusid teineteise külge. Vahuga on täpselt sama lugu, käed tuleb koheselt ja ruttu seebiga puhtaks pesta, et ei tekiks seda vastikut kleepumise tunnet. 
Vahtu on aga pudelis väga palju ning kulub samuti vähe, seega jätkub seda mulle veel väga pikaks ajaks, juhuu, hüvasti lahtised juukseotsakesed!
Pildilt on näha, et vaht annab juustele kohevust ning tõstab juuksejuuri.

Volume Foundation Mousse on saadaval http://www.salon24.eu soodushinnaga 7,95 eur (tavahind 16,90 eur). Saadaval ka Salon+ salongides! 
Hindeks 7/10 


Enne tellimuse sooritamist soovitan jagada ka tellitud tooteid Facebookis, sest nii saad ostult -10% :)
Ning kui tekkis suurem huvi British Hair toodete kohta, siis täpsem info leidub:

Eliise

You Might Also Like

2 comments

  1. Kas see vaht ei tee juukseid liiga kiiresti rasvaseks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kiiremini lähevad juuksed rasvaseks küll või kuidas nüüd öelda "tilka", sest vaht kleebib juuksed omavahel kokku.

      Kustuta