Tootearvustus: Ontic Mineralsiga põsed suveks kaunilt särama

mai 19, 2014

Tere kaunitarid! Loodan, et olete veel minuga ning pole tänase superkuuma ilmaga kuumarabandust saanud nagu mina. Mul on tõsiselt kohuuutav peavalu, mis ei kao ei magamise ega rohuga. On kellelgi ehk mõni väga hea nipp peavalu vastu, sest mul oleks vaja veel eesti keele proovieksamiks hakata kordama, aga sellise valuga see nüüd küll läbi ei lähe.
Nii nüüd aga tänase postituse juurde. Ma sooviksin teile tutvustada meie oma enda kodumaist firmat nimega Ontic Minerals. Ma olin selle firma kohta kuulnud palju positiivset tagasisidet ning ka ilumessil oli nende boksi juures pidev rahvamass. Samuti jäid mulle silma ka väga rõõmsameelsed müüjad :)
Täna räägiksin selle sama firma mineraalsest päikesepuudrist.

Ontic Minerals päikesepuuder - toon Cacaoblast

MINERAALNE PÄIKESEPUUDER (MINERAL BRONZER) Unikaalne veekindel päikesepuuder on loodud selleks, et tagada tervislik ning särav päevitunud jume, mis kannatab ekstremaalset niiskust. Siidine koostis seguneb ideaalselt, et tagada naturaalne jume. Kergesti eemaldatav õrna seebiga või meigieemalduspiimaga. EI SISALDA: aroomiõliisid, sulfaate, ftalaate, parabeene, talki, nanoosakesi.

Esmalt sooviksin ära mainida seda, et päikesepuuder jõudis minuni väga armsas kinkekotikeses, teeb toote kohe palju palju erilisemaks. Väikeste asjade võlu! :)
Toon, mis minule saadeti oli kõigist kõige tumedam, mis pani mind natuke hirmu tundma, et mis kooslus sellest nüüd tuleb, kui panna kokku minu äärmiselt hele näonahk ja tume päieksepuuder. Ma ei pidanudki pettuma, sest nahal ühtlustub päikesepuuder väga hästi. See jätab väga ilusad jumekad põsed ning väga kerge sädeluse, rõhutan kerge sädeluse, mis mulle endale väga meeldib. Kuna minu meigi põhiliseks eesmärgiks on see, et see jääks võimalikult loomulik, siis antud tootega jääb tõesti tulemus väga-väga loomulik. 
Koostis on väga õhkõrnakene ja teeb selle kandmise väga mugavaks eriti suvekuudel, kui nahk tavapärasest rohkem higistab. Hoolimata sellest, et koostis on väga pehme, siis püsivus on tootel oodatust parem. Minul püsis päieksepuuder peal 12 tundi. See on imetlusväärne tulemus! 
Kuna päikesepuuder ei ole tahke vaid pulbriline, siis on see spetsiaalses karbikeses. Ma ei oska anda selle nimetust, aga see meenutab mulle sõela. Tänu sellele sõelakesele tuleb puudrit pintslile täpselt õige kogus ja ei pea muretsema, et seda liiga palju saab, ning kui saabki, siis on seda väga kerge ka vähemaks raputada.
Ning mis kõige parem - nii hea on omada meigkotis toodet, mille põhjale on kirjutatud Made in Estonia, on mille üle uhkust tunda! :)

Päikesepuudrit saab endale soetada http://www.onticminerals.ee/ hinnaga 18,95 eur. 
Hindeks 10/10

Suur aitäh Ontic Mineralsile! :)
Eliise

You Might Also Like

2 comments

  1. Peavalu vastu soovitan jalad ja käed sooja panna ning kuklale asetada mingi jääkott, see parandavat vereringet

    VastaKustuta