Tootearvustus: Pärlid otse loodusest

juuli 24, 2014

Looduseteel jätkame ning täna räägiksin taas looduslikust kosmeetikast. Tänase postituse kokkupanemiseks andis oma abikäe eestimaine firma Looduse Pärl, nende tootevalikust leiab igaüks endale midagi - naistele erinevaid kreemikesi, kehakoorijaid, küünehooldustooteid, juuksehooldustooteid ja paljugi muud, samuti on Looduse Pärl mõelnud ka meestele, nende jaoks on välja töötatud raseerimisseep. Kas olete varem sellisest asjast kuulnud? Mina küll mitte...
Mina sain proovimiseks küünehoolduspalsami, Haapsalu ravimuda seebi ja greibiga suhkru kehakoorija.

1)Looduse Pärl 100% looduslik küünehoolduspalsam

Mis tootega on tegu?
Palsam on sügavniisutava toimega, soodustab küünte kasvu. Rikkaliku koostisega palsam sisaldab kakaovõid, nisuiduõli, riitsinusõli ja mesilasvaha. Hõrk kooslus laimi ja lavendli eeterlikest õlidest on rahustava ja antiseptilise toimega.
Loodud hooldama kuivi ja rabedaid küüsi.
Soovitame kasutada 1-2 korda päevas, masseerides küüntele ja küünenahale.

Kirjeldust lugedes sain aru, et see toode on just see, mida mul pikka aega vaja on olnud. Nimel on mul esiteks väga rabedad küüned, mis ajapikku kihistuvad ja teiseks mul on äärmiselt hirmus harjumus oma küünenahkasid pidevalt kiskuda, sest need on liiga kuivad - see toode peaks leidma lahenduse minu kahele probleemile. 
Toode on väikeses metallpurgikeses ja näeb välja nagu salv või vaha, selle pealemäärimiseks on kõige parem kasutada näppe ning seejärel tuleks seda küünele hõõruda. 
Lõhna juures ma pikemalt ei peatuks, sest see on ikka VÄGA looduslik. Lõhnab nagu mõni eeterlik õli, targemad seostasid lõhna Vietnami salviga, loodan, et teate, mida silmas pean, mina kuulsin sellest küll esimest korda :D
Palsamit kasutasin nädalaega päevas 1-3 korda. Miks ma rohkem kasutasin on see, et sellest tekkib nagu mingi sõltuvus, sest see teeb küünte ümbruse nii pehmeks ja küüneplaadi nii siledaks, et kui purgike laua peal on haarab käsi seda nii salaja et isegi ei märka.  Mu "sõltuvus" on võrreldav hügieenilise huulepulga sõltuvusega, usun, et teate, millest räägin. 
Kuid mis on tulemuseks? Mu küünenahad on nii pehmed ja ei "narmenda" enam, seega on mu küüneümbrused LÕPUKS üle 2-3 aasta jälle ilusad. Palsam aitab tõepoolest küüneümbrust pehmendada ning vajadusel küünenahkasid toita. Mis puutub aga küünte kasvu, siis minu küünte puhul see ei toiminud. Kasvu erilist muutust ma ei märganud ja küünte kasvutempo on sama mis ilma kreemita. Küll-aga on üks tähelepanek, mida tootekirjelduses polnud. Muidu viskavad mu küüned kõiksugu lakid pealt maha, nagu naksti koorub kõik maha koheselt peale laki kuivamist. Kui aga panin hästi õhukese kihi palsamit alla ning seejärel küünelakki peal, püsis lakk tõepoolest rohkem peal, selle üle on mul tõeliselt hea meel. Lõpuks ometi leidsin ehk lahenduse, et mu küüned pikemalt laki all oleksid, juhuu! :)

Küünehoolduspalsamit saad endale soetada http://www.looduseparl.ee/ hinnaga 4,00 eur. 
Hindeks 7/10


2) Looduse Pärl 100% looduslik Haapsalu ravimuda seep
Mis tootega on tegu? 
Seebis sisalduv ravimuda tasakaalustab naha bioloogilisi protsesse, noorendab nahka ja aitab hoida selle niiskuse taset.
Et seep oleks veelgi täiuslikum on ravimuda seebile lisatud ka aktiivsütt. Aktiivsüsi puhastab ummistunud poore, eemaldab mustuse ja rasu.
Lõhnameeli ergutab geraanium ja põldpiparmünt.
Seebis kasutame Haapsalu Tagalahe muda, millele on omistatud mitmeid tervistavaid omadusi.

Eelmine nädal, kui mul näonahaga üks suur pull peale hakkas ei osanud ma enam midagi välja mõelda oma kodustest toodetest. Kartsin küll kohe oma nägu ravimudaseebiga ehmatada, kuid siiski võtsin ja proovisin järgi, kas ta siis mind viimasest hädast välja aitab ja teate - tõesti aitas! Minu probleem seisneski ummistunud poorides, millele seep lubab lahendust anda. 
Ükskord kui kuskil laadal käisin jäin käsitööseepe nuusutama ja seejärel ütles müüja noomima häälega: Ärge hinnake käsitööseepe lõhna põhjal!" seega ei hakka ma ka praegu pikka juttu lõhnast tegema. See on taas selline... suur kooslus looduslikest lõhnadest, mis ei ole ebameeldivad, kuid samuti ei tõsta ka suunurki ülespoole. Ühesõnaga kirjelduses mainitud geraanium ja põldpiparmünt on moodustanud ühe loodusliku lõhnakoosluse. Seep ise on hallika värvusega, mis aga pestes näole hallikat kihti otseloomulikult ei jäta.
Pestes läheb seep väga hästi vahule ja seetõttu on sellega väga lihtne näonahka pesta. Seepi maha pestes tuleb näkku selline naljakas krudin, usun, et see on märk, mis näitab kui hästi ravimudaseep näo puhtaks peseb.
Minul aitas seep vähendada punetust põletikuliste kohtade juures ning samuti avas poorid. Lisaks sellele tundub näonahk sile ja väga puhas. Kahjuks on seebil ka üks negatiivne külg - nii nagu ka teised seebid kuivatab see veidikene näonahka, mistõttu oleks vaja ka pärast nägu veidikene mõne kreemiga niisutada. Aga tegelikult on toode väga suurepärane abimees loodusest punetiste ja vistrikute vähendamiseks.

Haapsalu ravimuda seepi saad endale soetada http://www.looduseparl.ee/ hinnaga 3,95 eur.
Hindeks 7/10

3) LoodusePärl 100% looduslik greibiga suhkru kehakoorija
Mis tootega on tegu?
Greibi eeterlik õli tõstab tuju ja värskendab, õrnalt kooriv suhkur koos roosa saviga eemaldab surnud naharakke. Magusmandli õli on kõrge toiteväärtuse, hea niisutava pehmendava toimega õli.sobib kuivale, tundlikule ja põletikusele nahale. E-vitamiin on antioksüdant, mis aitab kaitsta nahka saastuse, UV kiirguse ning teiste kahjulike toimete eest, mida põhjustavad vabad radikaalid.
Kasutamine: Koorijat kanda niiskele nahale, hõõruda ringjate liigutustega üle keha ja loputada sooja veega. Peale kasutamist on nahk pehme ja siidine.

Ma olen suur kehakoorijate fänn ja nüüd kui mulle saadeti looduslik kehakoorija GREIBIGA, mis on minu suur lemmik, siis teadsin kohe, et midagi head on sellest armsast purgikesest välja tulemas.
Tõesti, kui purgi kaas pealt ära keerata, tungib ninna magus greibilõhn, mis on nii uskumatult hea, et meelitab hetkega vannituppa enda keha hellitama.
Tänane koorimisprotsess oli eriliselt mõnus. Just peale randa enda keha värskendada mõnusa kehakoorijaga, mille suhkrust terad on naha vastu ülimalt õrnad, mis mulle väga toote juures meeldib. Tavaliselt need kunstlikud kehakoorijad on väga suurte ja kriipivate tükkidega, mis lausa rebivad nahka keha küljest lahti. See kehakoorija teeb kõike nagu udusulega, pehmelt ja kiirelt ja tõhusalt! 
Jah ma pean teile nüüd midagi üles tunnistama - ma tõesti maitsesin seda kehakoorijat. Selle lõhn ajas mind lihtsalt hulluks ja kui lugesin pakil olevad koostisosad läbi (100% looduslikud) ei suutnud ma keelt mitte suus hoida ja nii ma seda natukene mekkisingi ja ausaltöeldes on maitse veel parem kui lõhn. (okei nüüd asjaliku jutu juurde tagasi :D)
Peale pesu on nahk niiiiiiiiiiiiiiiiiii siidine, mul pole varem tõesti nii positiivset kogemust peale kehakoorja kasutamist olnud. Tavaliselt peab ikka nahale veidike lisaniisutust kreemi näol juurde andma, kuid selle kehakoorijaga jääb nahk väga pehmeks ja kreemi kasutamiseks ma vajadust ei näe.

Suhkru kehakoorijat greip saad endale soetada http://www.looduseparl.ee/ hinnaga 6,50 eur. 
Hindeks 10/10

Oh ja teate, mis ma veel nende koduleheküljelt leidsin? Looduse Pärl pakub ka erinevaid koolitusi looduskosmeetika valmistamiseks. Väga vinge! :P

Tänaseks on aga kõik, homne päev veel ja siis algab ju nädalavahetuus! :)
Eliise

You Might Also Like

0 comments