Tootearvustus: TradeHousest professionaalsed minitooted ning kauapüsivad küünelakid

juuli 28, 2014

Mäletate, ma rääkisin teile oma Facebookilehel, kuidas ma TradeHouse rallitelgis veidike tuuningut sain? Igaljuhul tehti mulle seal väga ilusad küüned WTF lakkidega, millest ka õige pea räägin.

Samuti sain kaasa kotikese, mis sisaldab üllatusi teie jaoks ning samuti ka 2 toodet lisaks arvustamiseks, milleks on Femelli minitooted.
Esmalt räägiksin siiski WTF küünelakist.

1) WTF küünelakk - toon C48
Seekordse arvustamise/katsetamise eelis oli see, et kogu töö tehti minu eest ise ära. TradeHaousel on uskumatult sõbralik ja vahva tiim ning näiteks sain ma oma küünetehtnikult väga häid soovitusi selle kohta, kuidas küünelakk paremini peal püsiks. Ma rääkisin talle oma murest, et mul ei püsi lakid üldse peal ning paari tunniga viskavad selle juba maha. Tema suutis selle lakiga teha nii, et see püsis - uskuge või mitte MINUL 4 päeva ilusana. Nimelt tõmbas ta küüneotsa ka lakiga kinni, mis hoidis otstest lakki paremini kinni, kuid ega kõik selle taga ka ei seisa. WTF lakid on tuntud oma hea koostise poolest, mis näiteks ei sisalda tolueeni ega formaldehüüdi. Ehk võib olla see põhjuseks, miks minul just see lakk nii pikalt peal püsis. 
TradeHouse telgis lendas küll aeg linnutiivul võib-olla on see põhjuseks, miks minu jaos tundus, et lakk kuivab turbokiirusel. Kui mõlema käe küüned olid lakitud sai koheselt ka teise kihi peale panna ning sellele omakorda kiirelt pealislaki. Tavaliselt pean ma ikka ootama tükk aega, et 2. kihi peale saaksin kanda, kuid tõepoolest, sellel lakil on omadused, mis lasevad sellel väga kiiresti kuivada. 
Lisaks kõigele on seda väga kerge ka eemaldada ning usun, et ka õrnematoimelised küünelakieemaldajad saavad oma tööga kenasti hakkama. Minu atsetooniga küünelakieemaldaja võttis laki maga 1-2 tõmbega. 
Toonist ma ei hakka pikemalt juttu tegemagi, ma usun, et juba teate, kui suur nõrkus mul selliste lõheroosade vastu on... Ideaalne toon suveks! 
Mul on siiski kõige suurem heameel selle üle, et minu tujukate küünte jaoks on tehtud lõpuks ometi lakk, mis tõesti püsib nii kaua peal, juhuu! :)
Nagu ütleb ka nimi Wonderful Fingers and Toes - minu küüned said küll imeliseks!

WTF lakke saad endale soetada TradeHouse kauplustest Tallinnast ja Tartust ning netipoest http://tradehouse.ee/ hinnaga 3,90 eur.
Hindeks 10/10


2) Femell mini-juuretõstja 
Mis tootega on tegu?

Keraamiliste plaatidega mini juuretõstja
Väikesed 3-sakiga juuretõstjad, millega saate lisada oma juustele ekstra kohevust juuksejuuri tõstes. On hea abimees peadligi juustele volüümi andmiseks ning ilusate kohevate soengute tegemiseks. Kui kasutada enne tupeerimist, saab eksrta volüümika ja hoidva tulemuse. Aitab kiiresti rasuseks muutuvatel juustel kauem puhtana seista. Kompaktne ja kergesti kaasas kantav.
* valget värvi
* 15 cm pikk
* 1,5 cm laiused hõljuvad keraamilised
* saki sügavus 1,5 mm
* kiiresti kuumenev
* mugav 2 m pikkune pöörlev juhe
* kaunis läikiv käepide
* maksimaalne temperatuur 200 kraadi

Juuretõstja on tõesti armas ja pisike - väga mugav kotti pista ning kaasa võtta. Kui juuretõstja ise on pisike, siis juhe on see-eest pikk ning tõesti kaugele ulatuv ning pöörlev ja juuretõstjaga on nende omaduste tõttu mugav tööd teha. 
Plaadid näevad välja nagu krepplokitangidel (vist kirjutatakse nii), need on sellised peenete sakkidega. 
Kui nüüd rääkida üleüldse kuumusest ning juuretõstja kasutamisest, siis sellel on ka ON-OFF süsteem, millega on mugav sobival ajal toodet sisse-välja lülitada just siis kui ise seda soovid. Lisaks kõigele kuumeneb juuretõstja sekunditega ja on peaaegu kohe peale sisselülitamist tööks valmis.
Soovitan võtta peenemaid salke, et tulemus jääks kohevam. Juuretõstja teeb juurte juurde pisikesed lokikesed, mis jätavad mulje nagu oleks juukseid tupeeritud. Minul näiteks tupeerimine ei mõju üldse, mingi aja pärast vajuvad juuksed ikka lössi, kuid juuretõstjaga seda probleemi pole ning tulemus kestab kaunina ilma lakita 3-4 tundi kindlasti. Tulemus jääb aga väga loomulik: 
Juuretõstjal on täpselt paras suurus selle kasutamiseks, ma ei kujutakski ette, kuidas ma saaks hakkama täissuuruses juuretõstjaga, see oleks küll suurema haardega, kuid kogu protsess oleks ilmselt tunduvalt tülikam.
Kahjuks ei meeldi mulle see, et juuretõstja teeb natukene liiga peanahale kui võtta salku liiga peanaha lähedalt, kuid eks ilu nõuabki ohvreid :)

Femelli mini-juuretõstja saad endale soetada TradeHouse kauplustest Tallinnast ja Tartust ning netipoest http://tradehouse.ee/ hinnaga 21,00 eur.
Hindeks 8/10


3) Femell mini-koonustangid
Mis tootega on tegu?

Kvaliteetsed mini koonustangid
Mini koonustangid keskmiste lokkide tegemiseks. Tulemuseks on tugev ja kauapüsiv lokk, mis sõltuvalt viimistlusstiilile võib olla nii boheemlaslik, elegantne kui ka väga konkreetne.
* kiire kütteelement
* 200 kraadi
* 3 m pöörlev juhe
* keraamilise turmaliinkattega
* lihtne on-off nupp

Sarnaselt juuretõstjaga on sellel samuti väga käepärane disain ning mõnusalt pikk ja pöörlev juhe, et koonustangidega ei jääks ükski salk tegemata. Pisikese suuruse tõttu on seda mugav ükskõik kuhu kaasa võtta :)
Samuti on sellel ON-OFF nupp ja täpselt selle õige pikkusega koonus, mille ümber salke keerata. Ma ei ole seda sorti inimene, kes tahaks endale ülepea lokke. Otsalokid on lihtsalt nii armsad ja nii tütarlapselikud, et see on ka põhjus miks minu lõpusoeng oli selliselt tehtud. 
Niisiis on nende tangide ots mõeldud kas lühematele juustele või juukseotstele. 
Tangid kuumenevad samuti väga-väga kiiresti ning on ideaalsed abimehed kiiretel hommikutel, sest kauni soengu saamiseks kulub 5-10 minutit. 
Koonus on sellise pakusega, et lokid tulevad pigem sellised suuremad ja natuke lainelisemad, jällegi üks pluss ning sõltuvalt salgu paksusest saab endale teha täpselt sellised lokid nagu soovid.
Lokid jäävad sisse mõne sekundiga ja püsivad tõesti väga kaua, nii nagu ka kirjelduses mainitud oli.  
Halbu külgi sellel tootel kohe kindlasti pole, ma olen sellega tõeliselt rahul ja soovitan soojalt :)

Femelli mini-koonustangid saad endale soetada TradeHouse kauplustest Tallinnast ja Tartust ning netipoest http://tradehouse.ee/ hinnaga 24,00 eur.
Hindeks 10/10

Soovitan tutvuda ka teiste Femelli minitoodetega nagu näiteks minisirgendaja ja mini lainetangid. 

Suured tänud TradeHouse!! :)
Ning teie jääge ka oma üllatust ootama TradeHouse poolt! :)

Eliise

You Might Also Like

2 comments

  1. Juuretõstjad ongi pisikesed, nö täissuuruses on juba lihtsalt vahvlilokitajad, millega ülepea teha :)

    VastaKustuta