Tootearvustus: Avoni külmakiirabi

detsember 25, 2014

Lõpuks, lõpuks ometi on kohal lumi!!! See on minu arvates üks suurimaid jõulukingitusi, sest see jõulutunne, mis tekkis mul juba esmaspäeval Tallinnas käies, kui Tartus polnud grammigi lund ja Tallinnas avanes talve võlumaaa - kirjeldamatu emotsioon!
Praegused 1-5 miinuskraadi on aga meie naha jaoks päris ohtlikud, sest paljude jaoks on see tühiasi ja kindad kipuvad käest kaduma ja huulepalsam ununema. Tegelikult vajab meie nahk väga suurt hoolitsust ja poputust just külmadel perioodidel.
Selle probleemi lahenduseks on Avonil tulnud välja justkui esmaabikomplekt, kuhu kuuluvad just selleks karmiks perioodiks mõeldud SOS-palsam, kätekreem ja huulepalsam.

Kui ma tohiksin, siis alustaksin ehk oma kõige lemmikumast ja tootest, mis on nii asendamatu ja universaalne!? :)

Avon  Care intensiivselt hooldav SOS-palsam
Selles 30ml tuubikeses peitub terveks kehahoolduseks tarvis olev vara. See on üliüliniisutav ja hästi hästi paksu ja tiheda koostisega imevahend, mida võib panna tõepoolest kõikjale.  Kuna see on nii tiheda koostisega, kulub seda äärmiselt vähe ja minule meenutab see natukene vaseliini, aga on ehk isegi veidike tugevam.
Oma koostiselt on see hästi selline.. hmm.. vahane?!.. ning kui seda nahale kanda jätab see kohe sellise paksu kaitsekihi peale, mis peidab kõik kõige kahjustatumad nahapiirkonnad külma eest. Oma lõhnalt on see hästi neutraalne, minule meenutab isegi natukene piparmünti... :)
Minu suur probleem on küünenahad. Need on mul nii kohutavad ja mul on hirmus harjumus neid kogu aeg nokkida ja "tänu" sellele on mu küüneümbrused alla igasuguse arvestuse. See on minu jaoks täiesti kohtuv probleem ja ma ei oska sellest jagu saada, kui kellelgi on ideid, siis palun aidake...
Igaljuhul panin ma oma küünenahkadele seda sama SOS-palsamit, sest eks mul SOS-olukord käes oligi ning tõepoolest suutis see kestendamise peatada ja küüneümbrust pehmendada. Selline mõnus kaitsekiht püsis peal lausa poolteist päeva.
Samuti tundsin ma ühel päeval, kuidas silmaümbruses oleks justkui minilõhe tekkinud ja katsetasin ka seal seda sama palsamit ning esiteks võttis see kipituse ära ja õhtuks oli ka haavakene nii ära paranenud, et seda polnud isegi mitte enam tunda. 
Külm on ka kurja teinud mu huultega (eriti eilse päeva jooksul) ja nii ma võtsingi appi ka selles olukorras palsami, et testida seda huultel ja uskuge või mitte, see tegi tõepoolest imesid ning ma ei oska isegi näitena tuua paremat huulte niisutajat kui see ja otseloomulikult ka parandajat! Kõik lahtised huulenahakesed on justkui tagasi kleebitud ja ei mingit kestendamist ja ka punetust. See kõik toimus vaid 30 minuti jooksul ja kui kardate toote sattumist suhu, siis olge mureta, sellel pole mitte mingit maitset.
Samuti sobib see kasutamiseks ka kätekreemina, kuid minu käte olukord pole hetkel nii hull, et see just SOS-palsamit vajaks, sest see ei imendunud täielikult ära ja kuna see tõepoolest nii rammus on nagu ma rääkisin, tuleks seda kätel kasutada vaid erijuhtudel.

See imeline SOS-palsam tuleb õige pea Avoni kataloogidesse müügile hinnaga 1,99 eur, soovitan siiralt seda kõigile!! :)
Hindeks 10/10


Avon Care Youth Restore taastav kätekreem kollageeni ja elastiiniga
Raske on emotsioone nüüd maha kruvida SOS-palsamilt, mis on ju nii unikaalne et võikski kätekreemi eest olla?! Ometigi on sellel kätekreemil ka omadusi, mis suudavad mõne koha pealt SOS-palsamile silmad ette teha. Näiteks on see väga meeldiva lõhnaga, väga neutraalne ja ei oskakski seda ma liigitada õigesse "lõhnasektorisse", sest samas pole see ka magus, samas mitte ka vürtsine, pigem tõesti meeletult pehme lõhnaga ja vägagi nauditav.
Kreem on 100ml tuubis ja seda jätkub ikka meeletult pikaks ajaks, sest seda kulub vähe oma koostise tõttu, mis on ülimalt kerge ja vedel - see kõik kokku tagab aga põhjaliku niisutuse mitmeteks tundideks.
Kreem on tõsti mõnus ja kerge hoolitsus kätele, sest see sisaldab endas väga palju niisutavaid tegureid ja seetõttu võtab nahk selle meeletult kiirelt omaks ja toode imendub sekunditega.
Erinevalt SOS-palsamist ei jäta see nahale paksu kaitsvat kihti pikemaks perioodiks, vaid on mõeldud lihtsalt hetkeliseks kaitseks.
Toode peaks olema ka noorendava omadusega ja pinguldama seda, kuid umbes kuu aja pikkuse kasutusega ma enda puhul seda märganud ei ole, kuid tõesti, kätel mul veel õigeid kortse tulnud polegi. Küll aga suudab see nahka palju elastsemaks muuta ja tõesti - mitte grammigi kuivust! :)
Natukene ebameeldiv on aga see, et kui naha sisse on tekkinud lõhed, siis ajab see need natukene kihelema ja kipitama. Noormees narrib mind aga alati sellega, et kui mõni kreem nahal kipitama hakkab, ütlen, et ju siis toimib, seega arvan sama ka siinkohal - ju ta siis parandab sel viisil! :D

Avon Care Youth Restore taastav kätekreem kollageeni ja elastiiniga on saadaval Avoni kataloogides tavahinnaga 3,50 eur (17. kataloogis supersoodne hind 0,99 eur!?!?! PS kehtib kuni 28.12)
Hindeks 7/10


Avon Care intensiivselt hooldav huulepalsam 
Viimasel ajal on mul olnud võimalus proovida väga palju erinevaid huulepalsameid. Esmaspäeval rääkisin ju Baby Lipsidest, mille niisutavad omadused olid teisejärgulised vaid esikohal hoopiski lõhn ja toon, kuid Avoni huulepalsami puhul on kõige olulisem just see, kuidas see huuli ravib.
See on täiesti lõhnatu, mitte grammigi lõhna, kuid kuna see on päris niisutav suudab see huultele isegi armsa läike anda. 
Mulle meeldib väga väga, et see on pulga kujul, sest see näppepidi erinevates purkides plätserdamine tundub jõhkralt ebahügieeniline. Otseloomulikult on pulgaga üle huulte libistamine lapsemäng.
Huuled suudab see tõepoolest meeletult pehmeks teha ja jättagi need niisutatuks üsna pikaks ajaks. Ei mingit kleepuvust ega liigset niisutust, mis võib huulepalsami vedelana huultele jätta. Täpselt see õige koostis ja tulemus!
Ainus mille kallal võib ehk natukene nuriseda on see, et see ei taha eriti kiiresti imenduda, ei teagi miks, kuid väikese vahakihi jätab peale.
Minu arvates need on SOS-palsamiga hästi hästi sarnased ja ma olen ka seda proovinud muudes kohtades, mis vajaksid ka niisutust ning see väike pulgake suudab tõepoolest hästi töötada ka mujal ning tagada pehmuse ning niisutatuse. 
See suudab parandada külmast tekkinud nahalõhed ja ka huulte olukorda muuta palju palju paremaks ning peatada punetuse ja parandada huultesse tekkinud lõhed, samuti peatab see ka huulenaha kuivusest tekkinud lahtised naharibakesed.

Ka see pisike intensiivselt hooldav abimees ilmub peagi Avoni kataloogidesse hinnaga 1,49 eur, seega hoidke silmad kõrvad lahti :)
Hindeks 9/10


Kullakesed, ma loodan, et teil olid imelised jõulud - minul küll olid ning ma loodan, et teie kõigi jõulusoovid täitusid! :)
Eliise

You Might Also Like

4 comments

  1. Oskad Sa öelda, palju see SOS-palsam maksab? Imelisi pühi Sulle ka! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahjuks ei oska, aga alates 29. detsembrist tuleb uus kataloog kus see ilmselt on ka sees, siis saan ka siia hinna lisada :)
      Aitäh aitäh, Sulle samuti!!! :)

      Kustuta
    2. SOS-palsami hinnaks on 1.99, huulepalsamil 1.49 ja kätekreem maksab uues kataloogis samuti 0.99€ (ostes kataloogist muu toote). Kusjuures valikus on ka kehaemulsioon ja SOS-kreem. See uus sari tundub igatahes väga põnev. :)

      Ilusaid jõule! :)

      Kustuta
    3. Aitäh aitäh, nüüd saan ka hinnad lisada, uskumatult odava hinnaga on need, vauu :)
      Imelisi jõule Sulle samuti!! :)

      Kustuta